FC Klazienaveen gaat voor gouden toekomst!

FC Klazienaveen wil als vereniging een optimale band creëren tussen de club en sponsors. Een band die gebaseerd is op wederzijds vertrouwen en wederzijds nut. De relatie tussen club en sponsor moet voor beide partijen een doel invullen en voldoening geven. FC Klazienaveen wil de sfeer bieden waarin dit samen gaat, leidt tot langdurige relaties waarin gezamenlijk nieuwe uitdagingen worden aangegaan.

Sportsponsoring blijft een efficiënte en snelle manier om een bedrijf te profileren. Sport is emotie, biedt spanning, krijgt aandacht en heeft een gigantisch bereik! Voetbal biedt daarvoor een uitgelezen platform. Het is de grootste tak van sport, zowel qua actieve beoefenaars als passieve volgers.

Sport verbindt
Sport – en voetbal in het bijzonder – sluit qua mogelijkheden perfect aan bij de doelstellingen van het bedrijfsleven. Via de (media)aandacht kan optimaal ingespeeld worden op de behoefte aan naamsbekendheid. De boarding rond de velden, tenues en onze jaarlijkse presentatiegids bieden volop reclameruimte.

Daarnaast is het bezoeken van de sponsornetwerkactiviteiten van FC Klazienaveen een ideale manier om nieuwe contacten op te doen of de relatie met bestaande klanten te onderhouden en versterken.

FC Klazienaveen biedt het bedrijfsleven een gevarieerd aanbod aan sponsormogelijkheden. Wij informeren u graag over de vorm die het beste bij u past. U bent van harte welkom om samen met ons de ‘gouden toekomst’ te realiseren!

Sponsorcommissie FC Klazienaveen